torstai 31. maaliskuuta 2011

i hate being sick

Aamulla lähdin tyytyväisenä salille 7.15am ja siellä tein kunnon aamujumpat tavalliseen tapaan. Koulussa kuitenki alkoi ihan järkyttävä päänsärky, nenätukko, kurkku- sekä korvakipu. Edellisenä iltana oli jo tuntunut vähäsen flunssaselta, mutta aattelin että ihan hyvin voin kouluun mennä. En varsinkaan tajua, että kuka on niin fiksu että lähtee salille juoksemaan ennen koulua kun edellisenä iltana oli jo flunssan poikainen.. No päädyin sitten parin ekan tunnin jälkeen kotiin ja oon vietellyt ihan tylsää päivää yksin kotona): Nukuin 5 tuntia, söin 4 keksiä illalliseksi sekä datasin.

Mun vanhemmat lähetti mulle joululahjaksi sinkkuelämää 5 tuotantokauden, niin mikäs sitä katsellessa:) Mun host äiti raahasi mun huoneeseen tollasen ilmankosteuttajan, joka on kuulemma hyvä jos nenä on ihan tukossa:D En vaan tiiä miten pystyn nukkumaan, kun se hurisee tossa vieressä.. Ainiin kerkesin aamulla saamaan jotain kouluarvosanoja, ja tyytyväinen oon :)




6 kommenttia:

laura kirjoitti...

kiva blogi! :)

Julia kirjoitti...

kiitti:)!

Anna kirjoitti...

Muista pitää hauskaa Kanadassa! =) moni on kateellinen!

Julia kirjoitti...

varmasti muistan! :)

Sitruunasydän kirjoitti...

Kiva blogi. Erityisesti sun banneris on miellyttää mun silmää. Se on aivan ihana! <3 Kirjotat kans kivasti ja selkeesti. Kuvat on kans isoja.

Julia kirjoitti...

kiitos paljon sitruunasydän:)!